غرفه سازی دکوراسیون داخلی طراحی سایت و سئو
نوشته شده توسط : رضا گراف

 

طراحان کندو با دارا بودن کارگاه اختصاصی و تجهیزات مدرن ساخت غرفه و پرسنل متخصص ، خدمات مربوطه را با بالا ترین کیفیت ، کوتاه‌ترین زمان و هزینه تمام شده مناسب ارائه نموده است و در زمینه ارائه خدمات ذیل اعلام آمادگی میکند.

شماره تماس مشاوره: ۴۴۹۶۲۵۰۱ _ ۰۹۱۲۵۸۳۵۹۵۳

اصول غرفه سازی

در طراحی غرفه نمایشگاهی ،باید برای ریزترین نکات و نیازهای غرفه داران راه حل های مناسب در نظر گرفت؛که هم از نظر کاربردی بودن جلب رضایت نماید و هم از نظر بصری جذاب و به روز باشد.ایده طراحان کندو با درک نیاز غرفه داران وبا خلاقیت در طراحی خاص،سعی در غرفه سازی ساخت غرفه هایی دارد که بتواند رضایت کامل مشتریان را در سطح بالا جلب نماید.این مهم را با انجام موارد زیادی قابل تحقق میباشد؛که به صورت اختصار به شرح زیر عنوان میگردد.

شماره تماس مشاوره: ۴۴۹۶۲۵۰۱ _ ۰۹۱۲۵۸۳۵۹۵۳

غرفه سازی دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان ساخت ویلا طراحی ویلا طراحی سایت و سئو

تعمیرات و بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی
ضیافت ها و شیوه زندگی مجلل مهم ترین بخش هستی شان بود و از این رو این امر را در آرایش خانه هایشان متجلی می ساختند. برخلاف رومیان، یونانی ها در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی چندان شهره نبودند و شهرت اصلی شان به خاطر سبک معماری فوق العاده شان است که هنوز هم در شهر اتن قابل ملاحظه است.

پس از سقوط امپراطوری رم و اشاعه مسیسحیت ، سبک سرد و صومعه مانند بر دکوراسیون داخلی خانه ها حکم فرما شد. شیوه های کلاسیک ، آزادی طراحی، زیبایی دوستی و تجمل پرستی رومی جای خود را به تخته های تیره و خانه های بی تزیین دادند.

گرچه هنرمندان دوران گوتیک ( که متاثر از معماری سلجوقیان ایران بودند ) ، سعی کردند تا حدی از این بی پیرایگی بکاهند، اما عملا این سبک تا زمان ظهور رنسانس حکم فرما بود. با تولد دوباره آزادی های هنری، زیبایی و تزیین، مجددا به خانه ها بازگشت. تعدد هنرمندان به نامی که پس از رنسانس با آن ها روبرو می شویم، بازسازی ساختمان خود گواهی بر این امر است.

در ملل شرقی نیز علاقه دکوراسیون داخلی زیبا کاملا اشکار است. مبلمان و تزیینات چینی، فرش های ایرانی، صدف کاری های ژاپنی و مجسمه ها و نقاشی های پررنگ و لعاب هندی، همه نشان دهنده علاقه به این ملل به زیباسازی فضای زندگی شان است.غرفه سازی دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان ساخت ویلا طراحی ویلا طراحی سایت و سئو

 

mehrnews.com/xScyQ




:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: